TOKIO HOTEL
  FOROS TH
 
=> ¿No se ha registrado todavía?

que opinas de los th? aquí podrás dar tu opinión y hablar e intercambiar información con otros fans

FOROS TH - ????????

Se encuentra aqui:
FOROS TH => QUEDADAS => ????????
<- Volver  1  2 

Siguiente->


jodmade (Visitante)
18-10-2013 12:04 (UTC)[citar]
Hey, I think your site might be having browser compatibility issues. When I look at your website in Safari, it looks fine but when opening in Internet Explorer, it has some overlapping. I just wanted to give you a quick heads up! Other then that, amazing blog!
jodmade
????? ???? (Visitante)
18-10-2013 12:05 (UTC)[citar]
Hello are using Wordpress for your site platform? I'm new to the blog world but I'm trying to get started and create my own. Do you require any coding knowledge to make your own blog? Any help would be really appreciated!
????? ????
??? ?? ?? (Visitante)
18-10-2013 12:05 (UTC)[citar]
Hi! Quick question that's totally off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My website looks weird when browsing from my iphone 4. I'm trying to find a theme or plugin that might be able to fix this issue. If you have any recommendations, please share. Many thanks!
??? ?? ??

Respuesta:

Tu nombre de usuario:

 Color de texto:

 Tamaño de letra:
Cerrar tags



Temas totales: 2457
Entradas totales: 9459
Usuarios totales: 1
En este momento conectados (usuarios registrados): Nadie crying smiley
 
   
 
Este sitio web fue creado de forma gratuita con PaginaWebGratis.es. ¿Quieres también tu sitio web propio?
Registrarse gratis